כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

איך לבחור עגילים לאירוע ערב

בשונה מהמקובל לחשוב, הבחנה אמיתית בין עגילי חול לעגילי ערב לא באמת קיימת בפני עצמה, זאת משום שאלה המיועדים לערב לכאורה אמורים להיות מפוארים יותר, אבל כללי המשחק השתנו בעידן המודרני. הסולידי דווקא מככב באירועים המיוחדים בעוד שבשעות היום הססגוני והנוצץ מתאים אפילו יותר.

 

מה שהופך את העגילים לעגילי ערב אשר מתאימים לאירוע הוא רמת הדיוק בקומפוזיציה וההתאמה בין הפריטים השונים של ההופעה הכללית. ככל שמתקיימת זרימה הרמונית, או צרימה אסתטית העגילים יתאמו את ייעודם.

 

אלמנטים שיש לקחת בחשבון בעת התאמת עגילים

למרות שהם עומדים בפני עצמם, עגילים תמיד יתכתבו בצורה כזאת או אחרת עם יתר התכשיטים שעל הגוף, וזאת למעט המקרים שבהם הם התכשיט הבודד שישנו. חשוב לזכור שזאת מעבר לבחירה לגיטימית. מדובר על בחירה אמיצה ויוקרתית מאד והיא בהחלט מצדיקה את עצמה.

 

כמובן שכאשר יש רק עגילים בהופעה הכללית זאת גם הזדמנות להתפרע עם עגילים בעיצוב לא שגרתי או לדייק עם עגילי טיפה נופלים קלאסיים. כך או כך, אי אפשר לטעות, ואפילו אם תבחרי בעגילי נקודה, את תראי שזה יהיה מספיק.

כאשר רוצים לשלב עגילים עם תכשיטים נוספים חשוב שתהיה זרימה ביניהם וגם אם ההתאמה לא תהיה מושלמת, ככל שיהיו חוטים מקשרים כך ההרמוניה תשתלט.

 

לטיפים נוספים על בחירה תכשיטים המשיכי לגלוש בלחיצה כאן.

ליצירת קשר צלצלי לטלפון מספר 050-4444811 ונשמח לעמוד לשירותך.