כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

כסף 925 הוא אחד מסוגי הכסף הנפוצים בתעשיית התכשיטנות, המשמש לייצור מגוון רחב של תכשיטים ביניהם שרשראות, צמידים ועגילים. עגילים העשויים מכסף 925 נחשבים תכשיטים יקרים, איכותיים ועמידים ביותר בעלי מראה אלגנטי ומעודן.

עגילים מכסף 925 מציעים מגוון יתרונות:

  • יוקרה - עגילים מכסף 925 הם תכשיטים יוקרתיים, והם יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות לכל הופעה. בגלל האחוזים הגבוהים של כסף טהור המצויים בהם, הם מתאפיינים באיכות גבוהה ובמראה קלאסי ומרהיב.
  • עמידות - עגילים מכסף 925 עמידים בפני חלודה ולחות, מה שהופך אותם לבחירה טובה לענידה יומיומית. בגלל עמידותם, רכישה של עגילים אלו היא בגדר השקעה חכמה כיוון שהשימוש בהם הוא לטווח הארוך.
  • סגנונות מגוונים - עגילים מכסף 925 מגיעים בשלל סגנונות, כך שניתן למצוא בדיוק את העגילים המדויקים לכל טעם ולכל סגנון לבוש. בין הסגנונות המוכרים כיום הם עגילי כסף צמודים, עגילי חישוק ועגילים תלויים.

עגילי כסף – סגנונות נפוצים

כאמור, עגילי כסף 925 מגיעים במגוון רחב של סגנונות ועיצובים. לכן, לפני שניגשים לבחור, מומלץ להכיר תחילה את המגוון הקיים:

  • עגילי חישוק: עגילי חישוק הם סוג נפוץ ואהוב של עגילים המגיע במגוון גדלים וסוגי חומרים, בין היתר כסף 925. עגילי חישוק הם אופציה נהדרת אם מחפשים עגילים לענידה יומיומית, כיוון שאינם דורשים תחזוקה רבה.
  • עגילים צמודים מכסף: עגילים צמודים כסף הם סוג של עגילים המתאפיינים בבסיס צמוד לתנוך ובעיצוב פשוט. סוג זה של עגילים הוא אופציה נהדרת לענידה בפני עצמו, אך גם כעגיל לחור שני. בשילוב עם עגילים נוספים, עגילים צמודים הנענדים בחור שני מוסיפים נופך עדין למראה ומאזנים אותו.
  • עגילי קליפס: עגילי קליפס הם סוג של עגילים שניתן לענוד גם ללא חורים. הם מגיעים בשלל סגנונות ומשמשים הן כעגילים תלויים והן בתור עגילים כסף צמודים.
  • עגילים לחור שני: עגילים לחור שני זמינים במגוון סגנונות, כולל עגילי חישוק, עגילי פנינה, ועגילי קריסטל. עגילים אלו הם לרוב קטנים בגודלם ובעלי מראה עדין, על מנת שלא "ישתלטו" על המראה של העגיל המרכזי.
  • עגילים נופלים מכסף: עגילים נופלים (תלויים) הם סוג של עגילים המשתלשלים מעבר לאוזן כלפי מטה. עגילים אלו מאריכים את הפנים ולכן מוסיפים אלגנטיות וחגיגיות שמשדרגות כל מראה.
  • עגילי פנינים: עגילי פנינים הם סוג של עגילים עם פנינה או מספר פנינים תלויות. עגילי פנינים הם אופציה קלאסית לאירועים מיוחדים אך גם מתאימים לשדרוג של מראה יומיומי.

כללי אצבע להתאמת עגילים לאירוע

 

בישראל של העשרים שנים האחרונות ההבחנה בין תכשיטים שמיועדים לאירועים מיוחדים לבין תכשיטים של היום יום כבר אינה רלוונטית כלל. תכשיטים ועגילים בפרט, הפכו לפריטים ורסטיליים שבעזרת השילובים הנכונים יכולים לשרת מגוון מטרות בין אם חגיגיות יותר או פחות.

 

עם זאת, על מנת למקסם אוסף עגילים קטן או גדול ככל שיהיה, חשוב להכיר את התכונות, הסגנונות והגוונים של העגילים השונים. בעזרת היכרות זו ניתן יהיה להתאים אותם בצורה האידאלית הן ללבוש ולסטייל האישי והן לגווני העור:

 

  • התאמה לגווני העור - כיום, כל אישה יודעת מה מחמיא לה יותר - כסף או זהב, וכל מי שטרם יודעת זאת, ניתן לגלות בעזרת פעולה פשוטה:

 

על מנת לקבוע איזה צבעוניות היא המחמיאה ביותר, כל שצריך לעשות הוא לענוד מעטה מלא של תכשיטים - לרבות עגילים, שרשרת, טבעות וצמיד שכולם מזהב צהוב. לאחר מכן באותו האופן לענוד מעטה שלם של תכשיטים שכולם רק מכסף ולצלם בשתי הפעמים בכמה זוויות. התמונות אמורות להציג באופן ברור את הצבעוניות המחמיאה והמאירה יותר.

 

חשוב לזכור שאם זהב יותר מחמיא, הדבר אינו מעיד כי כסף הוא מחוץ לתחום, אלא שהדרכים לשלב מגוונת יותר.

  • התאמה ללבוש ולמראה - עגילים מדויקים לאירוע יהיו אלה שישתלבו בצורה הטובה ביותר עם ההופעה הכללית ועם המבנה האישי של הצוואר, הפנים, פלג הגוף העליון והתסרוקת. כדאי לזכור שלאור העובדה שלעיתים במהלך האירוע נאסוף את השיער או נוריד את העליונית, יש בהחלט מקום להחליף עגילים באמצע האירוע כך שיתמכו בלוק המתחלף.

 

'ROZ' – תכשיטי כסף 925 מעוצבים

אם גם את מעוניינת להתחדש בעגילי כסף באיכות הגבוהה ביותר – 'ROZ' זו הכתובת.

מוזמנת אלינו ל-'ROZ' למצוא מגוון ייחודי ויפיפה של עגילים מכסף טהור 925 ולהנות מעגילים איכותיים שיישארו איתך שנים. 

לפרטים נוספים או להזמנות ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון -  050-4444811.

₪139.00
₪139.00
₪159.00
₪159.00
₪149.00
₪149.00
₪129.00
₪129.00
₪159.00
₪159.00
₪149.00
₪149.00
₪129.00
₪129.00
₪159.00
₪159.00