כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

קצת היסטוריה על צמידים לנשים

ידוע שתכשיטים מלווים את האדם לאורך כל ההיסטוריה המתועדת, אבל לא יודע באותה המידה על כמה משקלם של הצמידים היה גדול לאורך עידן ועידנים. אף על פי שבתקופות קודמות יותר צמידים היו עשויים מחומרים שונים, אבל לא בהכרח ממתכת, וודאי שלא מכסף, המעבר הטבעי למתכת אצילה, ובפרט כשהפכה לנגישה לעיבוד- היה מתבקש ומבורך.

 

בעבר הרחוק לצמידים היו בדרך כלל משמעויות סמליות, טקסיות ודתיות, ואילו היום לצמידים המשמעות היא סימבולית, אסתטית וכן יש להם גם תפקיד משמעותי כסמלי סטטוס.

צמידים מיוחדים לאישה הפכו לחלק מהנוף בהיסטוריה הקרובה יחסית ובאלפי השנים האחרונות אנחנו עדים להם בתפקידם הנוכחי- חן, עיטור ונוי.

 

לא רק בידיים- צמידים לרגל לנשים

למרות שאנחנו מורגלים לחשוב על פרק כף היד כאשר אנחנו מדברים על צמידים, בפועל צמידים היו וגם היום רלוונטיים לפרק כף הרגל לא פחות מפרק כף היד. זה נכון שבעונת החורף קשה יותר לראות אותו בגלל הנעליים והמכנסיים שמכסים בדרך כלל את המפרק, אבל הקיץ הוא העונה המושלמת לחגוג את אחד האיברים הסקסיים ביותר בגוף האישה.

באותה המידה גם צמיד הטבעת שנראה טוב כל כך על כך היד, נראה טוב לא פחות גם על כף הרגל ומשתלב בצורה מושלמת עם כל הופעה.

 

צמיד טניס זרקונים - קלאסיקה מודרנית

זה כבר כמה אלפי שנים שצמידים מיוצרים ממתכות אצילות שלא נשחקות או פגיעות למשתני הסביבה כמו חומרים אחרים. מזה מאות בשנים ישנם כמה עיצובים שהפכו לאבן יסוד בעיצובים של צמידים ושומרים על מקום של כבוד ברלוונטיות האופנתית שלהם. כאלה הם צמידי הטניס כמו גם צמיד גורמט כסף לאישה שהפך לא רק לקלאסיקה אלא מדובר על עיצוב אוניברסלי אשר מתאים לכל אירוע ולכל הופעה, באירועים מיוחדים כמו גם בשגרת היום יום.

 

צמיד הוא תוספת מושלמת גם למפרק כף היד וגם למפרק כף הרגל והבחירה בכסף כחומר הגלם שלו תבטיח את איכות התכשיט ורמת העיצוב שלו.

 

להמשך קריאה על תכשיטי כסף וצמידים בפרט המשיכו לגלוש באתר בלחיצה כאן.

לקבלת מידע נוסף צלצלו לטלפון מספר 050-4444811.


₪149.00 ₪229.00
₪149.00 ₪229.00
₪149.00
₪149.00
₪249.00
₪249.00
₪169.00
₪169.00