כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

שרשראות מעוצבות לא רק לאירועים מיוחדים

במשך עשורים, ארץ ישראל התאפיינה במראה ספורטיבי. תרבות שהתבססה על בנייה והקמה של ארץ חדשה לא השאירה הרבה מקום להתהלך ברחובות הערים באופנת עילית. בזמן שרחובות אירופה וארצות הברית התמלאו במראות מהודרים של טקסטיל, מתכות יקרות, אבני חן ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר של תכשיטים ואופנה על כל סוגיה, בישראל הקימו מדינה. ייבשו ביצות, עמלו בקיבוצים ועיבדו את האדמה. עיקר האירועים עסקו בשגרת החיים ואירועים מיוחדים היו צנועים ונדירים. שרשראות מעוצבות נשמרו בקפידה לאותם אירועים נדירים וגם הן היו בגדר דפיציט.

 

בשנים האחרונות זה לא המצב. נכון שעדיין לא הפכנו לחברה שגאלות ואירועי חברה הם חלק משגרת החיים שלנו, אבל דווקא בגלל זה- בחרנו לשפוך את המיוחד אל תוך היום יום. ישראלים לא צריכים לחכות לאירועים מיוחדים כדי להראות נפלא סתם ככה ברחוב, ואנחנו בהחלט הפכנו להיות אומה שהאופנה ובמיוחד זו המיוחדת- הולכת לפניה.

 

הסוד טמון בחומר גלם

חומר גלם איכותי מבטיח תוצר סופי איכותי ולכן בתכשיטים חשוב לבחור במתכות אצילות בלבד. מתכת אצילה כמו כסף או זהב הינה בעלת תכונות שונות לרבות עמידות בפני מים, מלחים ועוד.

 

שרשראות כסף מעוצבות כמו גם שרשראות גורמט זהב לנשים שהכי כייף ומחמיא לענוד דווקא במהלך היום יום, ולהרגיש נפלא לאורך כל היום. שרשראות כסף מצופות רוז גולד יעניקו מראה של זהב, אך ישמרו על תכונות הכסף הנפלאות ואף יתאימו יותר לצרכי היום השונים.

 

להמשך צפייה בשרשראות נוספות לחצו כאן.

למידע נוסף צרו קשר בטלפון מס 050-4444811


.