כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

הדגם הסקסי של צוקר שרשרת כסף

בין שלל סוגי, סגנונות ועיצובי השרשראות השונות, ישנן כמה גרסאות מיוחדות במינן. קלאסיקות שקיבלו אינטרפרטציות, טרדנים שהגיעו כדי להישאר ועיצובים חד פעמיים ויוצאי דופן. שרשרת צוקר אבנים או ללא היא דוגמה נפלאה לסגנון שהרלוונטיות שלו אינה אובדת לעולם. גזרת הקולר הסקסית להפליא מתאימה למחשופים עמוקים כמו גם למחשופים שהם סגורים לחלוטין.

 

שרשרת צוקר כסף או ציפוי רוז גולד היא התכשיט המושלם לשגרת היום יום ובמיוחד למי שרוצה להרגיש עם עצמה טוב במיוחד. באופן דומה, היא הפריט המושלם לכל הופעת ערב ובכל אירוע מיוחד ורשמי ככל שיהיה.

 

משובצת אבני חן או בלעדיהם? איך בוחרים נכון

אחת ההבחנות המרכזיות של שרשרת הצוקר היא בשיבוץ אבנים או בהעדרו. בהעדר אבנים היא נראית כפס עדין ומדויק שיכול לעמוד בפני עצמו או להיות חלק ממכלול גדול יותר של שרשראות. כמו כן, בגלל הניקיון שהוא משרה, הסגנון הזה משתלב היטב עם כל קומפוזיציית תכשיטים באשר היא, הן מבחינת העגילים והן מבחינת כל יתר הפריטים השונים.

 

צוקר אבנים לעומת זאת הרבה יותר נוכחת ותופסת יותר מקום במרחב, לכן בדרך כלל לא תשאיר מקום לעוד שרשראות על הצוואר וגם עגילים משובצי אבנים יהוו אתגר וידרשו בבחירה קפדנית על מנת לאפשר הרמוניה מלאה.

 

לקריאה על המלצות נוספות המשיכו בלחיצה כאן.

למידע נוסף צרו עמנו קשר בטלפון מספר 050-4444811.