כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

יוקרה ראויה- טבעת זרקונים

כולנו אוהבים טבעות יוקרתיות, שנראות מדהים, שמחמיאות בדיוק, וכאלו שמשדרות נינוחות שמפנה מקום לביטוי אישי שאינו מתאמץ.

יהלומים היו אולי חבריה הטובים של האישה בשנות השמונים, אבל האישה של שנות האלפיים מעדיפה את העור שלה סינטטי ואת האבנים שלה- הגונות. לא רק שלזירקוניה יש מראה זהה לזה של יהלום לעין בלתי מזוינת, ויהלום ברמת חיתוך מהגבוהות ביותר, לא פחות.

 

טבעות עם זרקונים החליפו את טבעות היהלומים מכל כך הרבה סיבות שהיום זה כבר לא רק שאלה של עלות, שהיא משמעותית בפני עצמה, אבל משמעויות נוספות חשובות לא פחות עומדות מאחורי בחירה זו.

 

מינימליזם מושלם

בעולם גרנדיוזי למינימליזם מעודן יש אמירה חזקה וחן יוצא דופן. יש לו מקום והוא הולם את עולם התכשיטים במיוחד. הן במונחים של עיצוב והן באשר לכל יתר הבחירות האחרות שנוגעות לתכשיט כמו חומר הגלם ממנו עשוי התכשיט, האבנים אם ישנם, שמעטרים אותו, המידה והגודל שלו – לבחירה המינימליסטית תהיה אמירה חזקה.

 

925 כסף מחיר עומד על כשני שקלים לגרם וערכו די יציב וקבוע – מה שהופך אותו לחומר הגלם המושלם לבחירת תכשיטים וטבעות בפרט. הוא נושא עמו פשטות שבן רגע יכולה להפוך למפוארת, אבל בכל זאת נשאר מקורקע- וזה מה שופך את הכסף לעל זמני. טבעות כסף עם אבני זירקוניה הם פריט חובה בכל תיבת תכשיטים, לרבות כסף מצורה ברוז גולד המעניק מראה זהה לחלוטין לזה של זהב.

 

למידע נוסף צלצלו לטלפון מספר 050-4444811.